piątek, 26 września 2014

Czasowe zawieszenie.


Miałam nadzieję, że nigdy do tego nie dojdzie, ale nie ukrywajmy, wielu z Was na pewno od dawna to przewidywało. Nie potrafię dotrzymać złożonych obietnic, więc najprostszym wyjściem jest zaprzestanie ich składania. Miałam od września pisać więcej, ale jest to niemożliwe, bo szkoła zajmuje większość mojego czasu, a spanie drugą, bo po powrocie ze szkoły trwającym od 40 minut do godziny jestem nie do życia. Na pewno sobie pomyślicie, że są osoby, które mają gorzej, a dają radę. Okej. Może i tak. Ale ja nie daje. Poza tym od prawie roku nie słucham już zespołu o którym piszę, jestem w fandomie jedynie z sentymentu, bo to ważna część mojego życia, więc często brak mi weny. Cóż... Jeżeli nie chcecie rozstawać się ze mną całkowicie to zapraszam Was wciąż na Lost i Unreal, bo tych blogów nie zawieszam. Łatwiej jest kontynuować jeden pomysł niż wymyślać pięćdziesiąty. Jeżeli chodzi o czas zawieszenia to myślę, że może to być miesiąc, a nawet dwa. Po tym czasie powinnam spiąć to nieogarnięte dupsko i do Was wrócić. Ci którzy właśnie myślą, że nie zamierzają na mnie czekać, dziękuje, że w ogóle ze mną byliście, a Ci którzy zapierają się, że poczekają, Wam bardzo dziękuje, że dalej we mnie wierzycie. Dobra skoro zrobiło się tak ckliwie, a ja ostatecznie zjebałam sobie humor, bo miałam nadzieję, że to nie dojdzie do skutku, to wstawiam Wam i sobie twerkującego loda na pocieszenie.


I'm yours.
Always.

19 komentarzy:

  1. Wiedz,że będę choć sądzę,że będziemy czekać na twoje wspaniałe prace(!_!)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nieee :'((((( będę na ciebie czekać myszko,powodzenia w szkole, wróć do nas. Jesteś cudowna ~B.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozumiem Cię całkowicie sama chyba bym nie wyrobila a po za tym nie ma sensu robić czegoś co nie sprawia nam takiej przyjemności jak dawniej .Co jak co (nie spodziewalam się takich słów po sobie :)) ale szkoła jest ważniejsza no i oczywiście inne aspekty życia codziennego :) Przykro mi trochę bo uważam ze masz przeogromny talent i bardzo fajnie ze bedziesz kontynuować lost i unreal.Mam nadzieje ze jesli kiedyś wrócisz o tego bloga to ja tu wciąż będę choć nie mogę tego obiecać bo ostatnio również bywam fanka z sentymentu poza tym nie oszukujmy się mam skleroze .Wiem ze to może nie ostateczne pożegnanie z tobą ale życzę Ci jak najlepiej żeby dobrze szło Ci w szkole i w życiu i żebyś nie zalowala swoich wyborów no i oczywiście żeby Twój talent się nie zmarnował i został doceniony .Ściskam i całuje :********<3
    BCurly

    OdpowiedzUsuń
  4. Będę czekać na Ciebie tyle ile będzie trzeba. Mam ogromną nadzieję, że odpoczniesz i wrócisz do nas szybko z nowymi pomysłami ;) Rozumiem, że masz szkołę i inne obowiązki. Chcę, żebyś wiedziała, że i tak jestem z Ciebie mega dumna i zaszczycona, że mogłam czytać Twoje prace. Tego ostatniego partowca z Zayn'em nigdy nie zapomnę. I się cholera rozkleiłam, proszę wracaj do nas szybko :')
    Przesyłam buziole i przytulasy ;D :*

    OdpowiedzUsuń
  5. W pełni cię rozumiem! :)
    Będziemy czekać! :*
    Kocham cię, Ola :€

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja będę czekać(rozumeim że brakuje Ci czasu) i nawet jeżeli byś nie pisała o chłopakach z 1d chętnie bd czytać inne twoje prace ,ciesze sie że chociaz na FF zostajesz . A. ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest mi smutno z tego powodu ale w pełni cię popieram. Daj sobie czas i wróć do nas kiedy 'zepniesz dupsko' :) i odpoczniesz my poczekamy bo jesteś tego warta <3

    OdpowiedzUsuń
  8. :( bardzo smutno, bo uwielbiam twoje prace, masz niesamowity talent i chociaż nigdy nie czytałam lost i unreal, to będę tam, żeby być z tobą <3mam nadzieję, że wrócisz tutaj ♥ kurcze to był mój ulubiony blog, co ja teraz zrobię? :'( czekam ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Come back pleasss ;(

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że zawiesiłyście :(
    Zapraszam, może u mnie ktoś znajdzie coś ciekawego :)
    http://justlaughagain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. *w trybie dalszego czekania na to, aż ulubiony blog przestanie być zawieszony*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie martw się, to się stanie, to tylko kwestia czasu :)

      Usuń
  12. Mam nadzieję że mój ulubiony blog przestanie być zawieszony ;(

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej,mogłabyś wrócić?Brakuje mi ciebie:(

    OdpowiedzUsuń
  14. Skarbie, tęsknimy... @sh00ke

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedy do nas wracasz?

    OdpowiedzUsuń
  16. Pepe wróć! Nie no, ale tak serio to wróć już, strasznie tęsknię za twoimi opowiadaniami, a już wszystkie przeczytałam i mi się nudzi xd. Mam nadzieję, że szybko coś napiszesz, bo zwariuję :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Wróć, brakuje mi twoich opowiadań :(

    OdpowiedzUsuń