wtorek, 15 lipca 2014

200 000 views!





Nie wiem co jest bardziej przejmujące... To że licznik osiągnął 200 000 WYŚWIETLEŃ (jfbdfdbfjdbskfbkd) czy to że zdobył kolejne 100 tysięcy wyświetleń zaledwie w 3,5 miesiąca! Kochani! Jesteście tak niesamowici, to jest niemożliwe.... Nigdy nawet nie marzyłam o tym, że ten blog tyle osiągnie... W pierwszy miesiąc było około 100 wyświetleń... Teraz do godziny 9 jest na ogół więcej! Rozumiecie? W kilka godzin blog osiąga to co kiedyś osiągał w miesiąc... Popłacze się zaraz... Ten blog to jest jedyna rzecz w moim życiu, która mi się udała tak całkowicie... Nie wiem jak mogłam żyć zanim Wasze komentarze nie poprawiały mi humoru, dodawały siły i wywoływały uśmiech na twarzy... Kiedy miałam gorsze momenty zawsze czytałam Wasze słowa i od razu wszystko stawało się piękniejsze... To się wydaje niemożliwe, ale nigdy nie dostałam negatywnego komentarza, tego przysłowiowego kopa w dupę, więc wciąż czekam na ten pierwszy krytyczny komentarz chociaż jednocześnie mam nadzieje, że on nigdy nie nadejdzie... Czasami nawet śmie marzyć, że uda mi się związać przyszłość z pisaniem, a to wszystko dzięki Wam pyszczki, jesteście całym moim światem i dziękuje Wam za wszystko!!!


A tutaj komentarz, który bardzo mi się spodobał i jest wśród moich ulubionych, szczególnie słowa, że ktoś jest ze mnie dumny :')))


KOOOOOCHAM WAS <3333




19 komentarzy:

  1. Kochamy Cię :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę Ci drugie tyle wyświetleń w jeszcze krótszym czasie :) Oraz dużo weny oczywiści :* <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje Ci tylu wyswietlen, zaslugujesz na drugie tyle :) twoje imagine sa na prawde dobre, powinnas byc z siebie dumna ;*

    Bylabym wdzieczna gdyby ktos z was zajrzal tez do mnie, bo dopiero zaczynam :(
    Xx niezalogowana Louisowa z imagine-life-with-1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś utalentowana i to Ci się jak najbardziej nalerzy
    życzę dalszych sukcesów ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję Ci max, jesteś niesamowita, absoltnie zasługujesz na wszystko, co najlepsze, piszesz cudownie, każdy imagin to inna historia, którą przeżywam czytając, wczuwam się, jejku uwielbiam czytać, wszystko co Twoje ! <3
    Unreal to też coś w co się wkręciłam totalnie, tytuły piosenki Florence +The Machine czyli coś co uwielbiam, Lost też jest bliski mojemu sercu.
    podziwiam twój talent i pomysły, jesteś absolutnie niesamowita, trzeba Ci założyć normalnie fandom ._.
    Kocham Cię, życzę weny :*
    pozdrawiam x

    OdpowiedzUsuń
  6. Serdecznie Ci gratuluję :) Jest to w 100% zasłużone 200 000 wyświetleń... Twoje imaginy są naprawdę świetne, zawsze czekam z wielką niecierpliwością aż coś się pojawi :) Piszesz w taki sposób, że czytając Twojego imagina bez najmniejszego problemu można poczuć co przeżywa bohaterka... Tego imagina z Zaynem to chyba do końca życia nie zapomnę ;) Wydaje mi się, że nie masz co liczyć na negatywny komentarz. Bardzo dziękuję Ci za wszystkie Twoje prace i za to, że poświęcasz nam swój czas :) Z wielką niecierpliwością czekam na kolejne imaginy. Pozdrawiam i do następnego <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę 300 000 :3
    Kocham, Ola :$

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedy weszłam tu pierwszy raz pomyślałam że to kolejny blog z imaginami o 1d.Ale tak nie jest.To co piszesz sprawia że każdy może zapomnieć na chwile o swoich problemach , sprawiasz że czuje się jakbym serio przeżywała to co bohaterki.Jesteś jedyną autorką ,którą tak lubię i podziwiam za talent.Jak już Ci kiedyś pisałam wierzę w to że kiedys przeczytam twoją książkę,artykuł. Pomyślę wtedy "Pamiętam jak czytałam po raz pierwszy jej imagin ,z Harrym ,partowiec" ,a pozatym chyba nigdy w życiu nie udzielałam się pod postami tak jak teraz u ciebie. Jestem tu z tobą już trochę czasu i musisz sie przygotować na moje czasami idiotyczne komentarze bo nie zamierzam zapomnieć o tym blogu Jestem dumna tak jak wiele twoich czytelniczek Podziwiam ,uwielbiam ! .A ;*;*

    OdpowiedzUsuń
  9. To jest mój ulubiony blog ♥ piszesz piękne imaginy, mój ulubiony jest o Zaynie, który jest najlepszym imaginyem na świecie, jak go czytałam to miałam ciary. Teraz ten o Louisie jest także mega ♥ bardzo Ci gratuluję 200 000 wyświetleń, zasłużyłaś na nie ♥ życzę Ci weny i czekam na kolejne opowiadania ♥♥♥ kocham Cię ♥ B. ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. nie chcę ci psuć nastroju ale ja się od ciebie oddaliłam a dlaczego? no cóż dlatego że napisałaś że w wakacje nadrobisz itp. a co jest na blogu nic praktycznie nowego nie ma i świeci tu pustkami niestety przykro mi że tak się stało

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem nadrobiła a pozatym ma też inne blogi ,których podejrzewam że nie chce zaniedbać ;) Każdy ma prawo do odpoczynku .Są wakacje! A. ;*

      Usuń
    2. jeden długi imaginy podzielony to nie jest nadrobienie miesiąca

      Usuń
    3. zauważmy że prowadzenie bloga nie jest takie łatwe więc... chciałam też przypomnieć że Ewcia na początku wakacji musiała ciągle jeździć do szkoły z papierami, bo w końcu chyba musi kontynuować nauke co nie? i jeszcze chciałam dodać że wybiera się na obóz do Bułgarii, a więc chyba też musi sie jakoś do niego przygotować, spakować, zrobić zakupy i wgl... więc nie wiem jaki masz problem :) i jeszcze chciałam dodać że i tak dużo poświęca czasu na pisanie, tym bardziej że prowadzi kilka blogów. pozdrawiam i życzę miłych wakacji!

      Usuń
    4. prowadzę 3 blogi musiałam zapiepszać z papierami do szkoły ale nie takiego liceum co mam nie daleko tylko z Katowic do Pszczelej Woli bo akurat tam jest liceum jeździeckie do tego wyjeżdżam do Dubaju i codziennie jestem w mojej stajni i co jakoś czasu więcej mam.również pozdrawiam i życze udanych wakacji

      Usuń
    5. *zapieprzać
      okej, nie będę sie kłócić. tym bardziej że jako jedyna tutaj masz problem. ciesz sie że przynajmniej coś dodaje.

      Usuń
  11. Gratulacje ! Naprawdę zasluzylas sb na to jak nikt inny .Życzę Ci aby tych wyswietlen przybywało coraz więcej i więcej.Uwielbiam Twojego bloga <3
    BCurly

    OdpowiedzUsuń
  12. O mój Boże... Nash James Bieber: NADROBIŁA. Nie ma co gadać, że się ma czas, że tobie tak wszystko IDEALNIE wychodzi. Skąd wiesz, jaka jest u niej sytuacja? Ten partowiec z Lou jest świetny, ja osobiście czuję, że za dużo dobrych rzeczy mi się zdarza, bo nie na co dzień ktoś cieszy się z tego, że po prostu napisałam co czuję (; Moim zdaniem kolejne części pojawiają się na serio szybko, w porównaniu do tego, co działo się przy końcu roku szkolnego. Rzadko zdarza się, że imaginy dodawane dzień po dniu są, w najlepszym wypadku, dobre. To na arcydzieła czeka się najdłużej. Także Ewuniu, nie przejmuj się! Naprawdę, tak mi się ciepło na sercu zrobiło, jak o mnie wspomniałaś <3 Za to właśnie Cię cenię, interakcje z czytelnikami są ważne! Pozdrawiam i kocham! A, no i gratulacje! Wyświetlenia lecą jak szalone! ~Mania

    OdpowiedzUsuń