sobota, 26 kwietnia 2014

I'm back bitches

Chciałam Was tylko poinformować, że o Was nie zapomniałam, za mną już egzaminy i w końcu mogę odetchnąć. Teraz będę miała więcej czasu i zapewne również pomysłów, bo nie będę się już stresowała wizją pisania tego cholerstwa. Na razie nadrobiłam zaległości na Unreal, teraz zabiore się za moją perełkę, czyli ten blog. Wiedzcie, że jesteście dla mnie najważniejsi na świecie i przesyłam Wam wszystkim wielki, mentalny prztyulas <333 Zacznę nadrabianie od Zena, trzeba w końcu dokończyć historię o naszym nadpobudliwym aniołku, chce żeby się w końcu pocałowali no! Hahah cała ja, jarać się tym co się dzieje w imaginie, który sama napisałam buhaha xD Potem kilka zamówień, jeszcze nwm, które wybiorę, ale tak czy siak dziękuje Wam za Wasze pomysły ;* Nie wiem czy wyrobie się do jutra, bo mam nowy sprzęt do pisania (wszystko piszę na telefonie jeżeli ktoś nie wiedział) i jeszcze nie potrafię pisać na nim tak szybko jak na poprzednim, ale obiecuje, że niedługo coś się pojawi, bo zasługujecie na porządną porcję nowych imaginów, za moją nieobecność, a ja za nią powinnam dostać porządnego kopa w dupe xD Także biore się dosłownie w tym momencie za pisanie, trzymajcie się ciepło, kooochm Was <33333


11 komentarzy:

  1. Kocham Twój blog i czekam na kontynuacje o Zaynie <3 jestes cudowna :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Już sie nie moge doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na dalszą część zayna. Uwielbiam cb i twojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  4. W końcu sie pocałują!!! XD nadpobudliwy aniołek xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam pisz pisz i jeszcze raz pisz .

    OdpowiedzUsuń
  6. Najlepsze opowiadania jakie kiedy kolwiek czytalam, pisanie to jest rzecz krora wychodzi ci jak nikomu innemu. Nie moge sie oderwaz od twoich imaginow. Vzytam je juz kilka razy i nadam mi sie nie nudza mimo to ze nie jestem directionerka, uwazam ze to opowiadania dla kazdego. <3 :-*

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej! :)
    Wiem co przeżywasz :D ja nie miałam nawet czau, by spać ostatnio :/
    Przepraszam że nie komentowałam ostatnio, ale stało się to przywilejem xD
    Zapraszam do sb ola :7$

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejciu ufff :) chce już kolejnego mojego badboya taaaaak dłuuuuuugo czekammm Uwiielbiam Cię i Twojego bloga piszzz konieczniee!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejkuuu kocham twojego bloga <3 i czekam na kolejną część imagina z Zaynem ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Kobieto ja cie kocham <3 jestes wspaniala i piszesz wspaniale imaginy uwielbiam imagina o Zaynie <3 i kocham Twoj blog <3 masz talent do pisania nie kazdy potrafii tak napisac jak ty <3 pisz pisz <3 :***

    OdpowiedzUsuń
  11. Kobieto ja cie kocham <3 jestes wspaniala i piszesz wspaniale imaginy uwielbiam imagina o Zaynie <3 i kocham Twoj blog <3 masz talent do pisania nie kazdy potrafii tak napisac jak ty <3 pisz pisz <3 :*** // Aga

    OdpowiedzUsuń