czwartek, 22 maja 2014

przepraszam.

Jest mi strasznie głupio, że Was tak zaniedbuje i od tygodnia nic nie wstawiłam (zwłaszcza że czekacie na finałową część imagina z Zaynem), ale na razie po prostu nie mam czasu, jestem w trzeciej klasie gimnazjum i walczę teraz o poprawienie swoich ocen, żeby załapać się na pasek, a przez ostatnie dni wybierałam obóz (co wcale nie jest takie proste gdy robi się to tak późno) i nie mogłam znaleźć dłuższej chwili, żeby coś napisać. Owszem, mogłabym zarwać noc, żeby napisać tą część, ale wiem, że liczy się też jakość, a nie chce Was zawieść :(( Udało mi sie jedynie napisać rozdział Lost co i tak było nie lada wyczynem. Postaram się, żeby do końca tego tygodnia coś się w końcu pojawiło i przepraszam jeszcze raz, że nie piszę tak często jak byście chcieli...
 
 

13 komentarzy:

  1. Nie masz za co przepraszać, ale dziękuję, że zawiadomiłaś nas o tym :)
    A tak wgl to jaki obóz wybrałaś (jeśli można wiedzieć) ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spoko :) Nie przejmuj się, bo to normalne, że oceny są teraz najważniejsze :) Powodzenia i mam nadzieję, że będziesz miała pasek <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Spokojnie, oddychaj. Słuchaj, każdy ma życie prywatne i szkołę. Wiadomo - oceny najważniejsze. Nic się nie stało. Poczekamy, ponieważ Cię uwielbiamy :).

    OdpowiedzUsuń
  4. mam to samo :D soł, poczekamy ;3
    finałowa częśc Zayn`a jest warta wszystkiego *O*

    OdpowiedzUsuń
  5. Będziemy czekać i trzymamy kciuki za pasek *-*
    Ola :$

    OdpowiedzUsuń
  6. Nic się nie dzieje :*
    Weź głęboki oddech... Nie możesz przez nas zaniedbywać prywatnego życia :)
    Będziemy czekać ile tylko będzie trzeba :D
    Powodzenia <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Spokojnie pozałatwiaj wszystko i napisz dopiero jak bd miała czas i chęci ;D <3 A. ;*;*

    OdpowiedzUsuń
  8. spk, poczekamy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Serio się nie martw! Poczekamy ile będzie trzeba, a Ty na luzie rób swoje <3 ~Mania JustMe

    OdpowiedzUsuń
  10. Boże, myślałam, że już chcesz zawiesić bloga(na dłuższy czas), ale na szczęście nie :). Nie martw się poczekamy i życzę jak najlepszych wyników w nauce ♥.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana walcz o oceny !! Nie przemuj sie tym ze nie mozesz dodawac tak czesto ale my to rozumiemy :D :* jestesmy z Tb <3 na pewno ci sie uda miec pasek :D ale jak juz beda wakacje to bedziesz pisac duuuuuuzo :D // Aga

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie no, mamy czas :). Nic sie nie stanie jak potrzymasz nas w niepewności :3

    OdpowiedzUsuń