poniedziałek, 24 lutego 2014

STO LAT, EWCIU!!!







Jeśli to zobaczysz zanim do Ciebie wbije to prosze nie czytaj tego, dobrze Ewulinko? ;)


Na początek, tak dla uświadomienia, to przydałoby się napisać, że tego
posta nie pisze autorka tylko ja - Karolina, czyli przyjaciółka i ta która
robi jej siare w komentarzach ;P Żeby nie było potem przeze mnie, że Ewa ma
rozdwojenie jaźni czy cos, bo nie ma. Przynajmniej z tego co wiem... Yolo.




No więc! Jak pewnie wiadomo (bądź nie, ale nie martwcie się, bo Ewcia was
napewno powiadomi) dzisiaj jest bardzo specjalny dzień. BARDZO SPECJALNY. Otóż dokładnie 16 lat temu (o godzinie 15 czasu polskiego ;P) przyszło na świat cudowne dzieciątko, które miało szare oczka, czarne wloski i 55 cm długości. Tym dzieckiem jest nasza kochana Ewulinka, ktora teraz, po szesnastu latach, ma piekne zielono-zolto-szare oczy z niebieskim dookola źrenicy (przysięgam, że tak ma i za cholere nie wiem czemu i co to!), o pieknych, zdziebko nieogarnietych włoskach, które to awansowały na ciemny brąz, ale dodatkowo same z siebie maja jaśniejsze końcówki co wygląda jak blond ombre :D

Także nasza cudowna autorka kończy dzisiaj magiczne 16 lat! Cieszmy się wszyscy
razem z nią, mimo tego, że ciasta wirtualnie nam nie da. A szkoda, bo
pewnie będzie pyszne. Ale nie o cieście mamy mówic tylko o urodzinach.
Nawiasem mówiąc, to Ewa jest to człowiek skomplikowany, ponieważ wkurza się, że
będzie starsza, ale jara się na te urodziny jak mały Grzdylek! (ja i tak
wiem, że Tobie chodzi o prezenty! ;P)

Teraz jako czytelniczka to napisze Ci coś w sumie podobnego do tego
komentarza w urodzinowym poscie, ale taka jest prawda. Mogę naprawdę być
dumna z tego, że pierwsza czytałam Twoje imaginy. Ta są cudeńka i każdy
jest lepszy od poprzedniego. Mam nadzieję, że będziesz sie tylko rozwijać i
pisać takie genialne rzeczy bardzo długo i że kiedyś coś wydasz (i to też
mam nadzieję, że pierwsza przeczytam!). Skoro pisanie podniosło Twoją
pewność siebie to niech ją podnosi dalej!

A jako przyjaciółka to życze Ci żebyś ciagle miała szeroki uśmiech na
twarzy, który bedzie pokazywał wszystkie Twoje ząbki, żeby Twoje oczy bez
przerwy były takie kolorowe, żebyś ciagle miała te dni, w których jesteś dla
siebie miła, bo jesteś śliczna i musisz to w końcu zrozumieć, żebyś ciagle
była taką kochaną przyjaciółką, żebyś miała stalowe nerwy i anielską
cierpliwość przy znoszeniu mnie i moich odpałów, żebyś nigdy nie
przestawała pisać i nigdy sie w niczym nie poddawała, żeby Ci sodówka do
głowy nie uderzyła przez te pozytywne komentarze (które są jak najbardziej
zasłużone!), żebyś pojechała na koncert 1D (oczywiscie ze mną! Zapłacić za mnie też możesz ;P) i żebyś znalazła ten ideał, o którym piszesz w każdym imaginie. Tyle razy wspominasz o tym, że imaginy to są jakieś Twoje mniej lub bardziej skryte marzenia i
ja wierze, że je spełnisz. Serio :) I w to, że znajdziesz kogoś, kto będzie słodki jak Harry
w 36 imaginie, gorący jak Louis w 10, kochany jak Niall w 37, opiekuńczy
jak Liam w 23 i słodko nieogarniety jak Zayn w 7 :D Mam nadzieję, że tak się
to wszystko ułoży, że będziemy za kilka lat ciagle tak blisko i że będziesz
robiła to co kochasz, z tym kogo kochasz. Napisałabym coś jeszcze, ale po
prostu nie wiem co... Wiadomo, że w przeciwieństwie do Ciebie to ja za kreatywna niestety nie jestem ;P.

I żeby nie było to ja miałam wątpliwości z tym, żeby Ci sie włamać na bloga,
ale ktoś powiedział, że to fajny pomysł, a poza tym to co mi tam ;D A pretensji do mnie nie miej, bo sama dalaś mi hasło, a z moimi chorymi pomysłami to mogło się to tak właśnie skończyć! :D Nie obrazisz się, prawda kochanie? ;*

I oczywiście Daria i Patu dołączają się do życzeń! :D I żeby nie było, to Daria przekazuje też, że Cię koooocha, wszystkiego najnaj, dużo weny i mówi, że jesteś najlepsza i wgl wszystko co się tylko da! <3 A tu jest wiadomość od Patusi!
"Evulinko ty moja najpiękniejsza! Dziś twoja HOT 16! :D Czego by ci tu życzyć XD No to przede wszystkim duużo zdrówka i szczęścia bo to najważniejsze :D Koncertu 1D w Polsce, żebyś mogła spotkać tych naszych 5 wariatów <3 żeby Harry zakochał się w Tobie tak samo mocno jak ty w nim :3 Duuużo weny żebyś pisała jeszcze lepsze imaginy i ff ( o ile to wgl możliwe XD) no i wszystkiego co najlepsze <3 Kocham Cię! <3"
Każdy Cie kocha! :o :D



P.S. Ten post może wyglądać troszeczke nieogarnięcie, ale nie mam pojęcia o robieniu postów na blogspocie O.o



No dobra, ale co to za życzenia bez śpiewania? ;D


WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGOOO!!! ;****
STOOO LAT, STOOO LAT!! NIECH ŻYJE, ŻYJE NAM!! A KTO?! EWULINKA!
NIECHAJ GWIAZDKA POMYŚLNOŚCI NIGDY NIE ZAGAŚNIE, NIGDY NIE ZAGAŚNIE!!! A
KTO Z NAMI NIE WYPIJE NIECH SIĘ POD STÓŁ SKRYJE!!!


KOCHAMY CIĘ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3









~ Karolinka ;*

11 komentarzy:

  1. Awww
    Wszystkiego Najlepszego duuuużo zdrowka szczęścia i WENYYYY <3333
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  2. JESZUSZ :o Kto ma najlepszą przyjaciółkę na świecie? Kto? Mua!! Boże Karolinko jesteś najcudowniejszą osobą na świecie, kocham Cie kotku naprawdę <3 I Daru i Patu... Nie no co to za spisek,żeby mi się na bloga wkraść! Wstydzicie się! Haha ;D Nie no kocham Was tak bardzo <3 Nie sądziłam Karolinko, że jesteś w stanie się tak rozpisać ;D Pierwszy raz w życiu chyba mi normalnie słów zabrakło! Ale zmieniam dzisiaj hasło haha ;D Na jeszcze głupsze niż było, przysięgam! ;D Nie no żartuje ;P Takie niespodzianki są zawsze mile widziane ;D DO KAROLINY: NIE MAM ROZDWOJENIA JAŹNI -,- haha;D A te gify.... Harry daje mi buziaka na urodziny o ja Cie *.* A do moich kochanych czytelników, których swoją drogą przepraszam, że ostatnio nic nie dodawałam, ale nie miałam niestety czasu (wiem marna wymówka), kochani, to że mam niebieskie dookoła tęczówki nie znaczy, że coś jest ze mną nie tak...chyba xD :*** Kocham Was wszystkich i sajonara biczys <3 IMAGINE JUTRO LUB W ŚRODĘ.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewcia, sory że ode mnie taki kicz, ale wiesz XD było wtedy po 22 i w dodatku moje emocje po derbach nadal nie opadłyXD takie lepsze (chyba XD) życzenia dostaniesz na fejsie :* I TO JA CARO NAKŁONIŁAM DO TEGO ŻEBY SIĘ WŁAMAŁA! TAKI SE KIBOL ZE MNIE XD kckckckckckckckc! <3

      Usuń
    2. Dokładam się do życzeń :-)
      -pani Payne

      Usuń
  3. Wszystkiego naj!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkiego co najlepsze, zdrówka, szczęścia ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też życze autorce sto lat !!! Zdrowia,szczęścia ,weny,wydania jakieś książki czy coś :D ,żebyś spotkala 1D i znałazła tego jedynego <3 Jesteś najlepsza. ;** Może nie znam Cię osobiście ale uwielbiam za całego tego bloga i za całokształt;*** A. ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeny kochanie przepraszam, że dopiero teraz ale wczoraj zobaczyłam to naprawdę późno tak więc pewnie nic nowego nie wymyślę, ale...

    SKORO MIAŁAŚ WCZORAJ TĄ SWOJĄ HOT 16 (YAAAAAAY) TO ŻYCZĘ CI WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO (TROCHĘ TO OKLEPANA, NO WIEM...) 100... ALBO I NAWET 110 LAT A CO TAM YOLO! HAHA SPEŁNIENIA NAJSKRYTSZYCH MARZEŃ, GWIAZDKI Z NIEBA, ZŁOTEJ RYBKI, ŻEBYŚ NA KOŃCU TĘCZY ZNALAZŁA GARNEK ZE ZŁOTEM, ŻEBYŚ PO KONCERCIE 1D W POLSCE SZŁA ULICĄ; PRZEZ PRZYPADEK WPADŁA NA HARRY'EGO; ŻEBYŚCIE WYMIENILI SIĘ NUMERAMI; ŻEBYŚCIE ZACZĘLI SIĘ UMAWIAĆ; ICH FANKI CIĘ POKOCHAŁY (CO NIE BYŁOBY TRUDNE BO JESTEŚ WSPANIAŁĄ OSOBĄ JAKICH NA TYM SZARYM ŚWIECIE MAŁO :")); ON CI SIĘ OŚWIADCZYŁ W WALENTYNKI; ŻEBYŚCIE WZIĘLI ŚLUB W JAKIMŚ ZAJEBIŚCIE ODPICOWANYM KOŚCIELE; MIELI GROMADKĘ DZIECI... A NO KOŃCU... ZAMIESZKALI RAZEM NA KSIĘŻYCU YAAAAAAAY (NW DLACZEGO CI TEGO ŻYCZĘ ALE MASZ!) CIĄG DALSZY ŻYCZEŃ...
    ŻEBYŚ DALEJ ROZWIJAŁA SWÓJ TALENT, NIE PODDAWAŁA SIĘ I NIE TRACIŁA WIARY WE WŁASNE MOŻLIWOŚCI A W PRZYSZŁOŚCI NAPISAŁA JAKĄŚ ZAJEBISTÀ KSIĄŻKĄ KTÓRĄ MAM NADZIEJĘ PRZECZYTAM. ŻYCZĘ CI SAMYCH 5 I 6... NO DOBRA MOŻE JEDNEJ 1 BO JAK TO MÓWI MÓJ DZIADEK *EKHEM* "UCZEŃ BEZ 1 TO NIE UCZEŃ" HAHA. ŻYCZĘ CI ZDRÓWKA, WYGRANEJ W LOTTO, DUUUUŻO WENY NO I OCZYWIŚCIE ŻEBYŚ NIGDY NAS NIE ZOSTAWIŁA I NIGDY PRZENIGDY O NAS NIE ZAPOMNIAŁA BO MY CIĘ TAAAAAK BARDZO KOCHAMY <3 :')

    PS. JEŚLI SĄ TU JAKIEŚ BŁĘDY TO PRZEPRASZAM, ALE PISZĘ NA TELEFONIE :// :*

    @gochillout

    OdpowiedzUsuń
  8. Sto lat kochanie!
    Życzę ci miliona nagich Hazz *.*
    Marchewkowego Louisa ~.~
    Opiekuńczego Liasia :3
    Milutkiego Nialla :*
    I przystojnego Zayna :O
    Kocham i podziwiam twoja Ola :$

    OdpowiedzUsuń
  9. HEPI BERFDEJ TU JU!
    HEPI BERFDEJ TU JU!
    HEPI BERFDEJ TU JUUUUU!
    HOT SIXTIN!

    Mua! Spełnienia marzeń ♥

    OdpowiedzUsuń