niedziela, 2 lutego 2014

Informacyjnie, o krótkiej przerwie w blogowaniu

Moi kochani!
Informuję Was, że muszę zawiesić niestety bloga. Ale nie martwcie się, bo to zaledwie kilka dni, wracam do Was 10 lutego, z mam nadzieje nową energią i pomysłami. Przyczyną jest to, że ten tydzień będzie dla mnie lekkim piekłem, bo muszę nadrobić mnóstwo zaległości w szkole i na swoich zajęciach z angielskiego (które swoją drogą prowadzi Brytyjczyk który w ogóle nie mówi po polsku fkdhshbjhhdhfshkshzlle). Przykro mi, że muszę to robić i mam nadzieje, że zaczekacie na mnie tych kilka dni aniołki <3

Przypominam, że 14 lutego odbędą się urodziny bloga, dlatego przygotowuje dla Was kilka niespodzianek.
Tak jak obiecałam po mojej przerwie pojawi się nasz kochany Malik, ostatnie części imagina z Niallem, a potem długaśny imagine z Liamem tak jak chcieliście.

Jestem ciekawa ile wyświetleń nabijecie przez ten czas, bo zamierzam się całkowicie odciąć od bloga, żeby się nie rozpraszać, i jeszcze zapewne niewielu z Was wie, że kilka dni temu licznik dziennych wyświetleń doskoczył do dumnej liczby 1013!! Dziękuje Wam :***

Pozostaje mi tylko powiedzieć, że będę za Wami tęsknić przez te kilka dni i mam nadzieje, że uda mi się spiąć dupe i ogarnąć całą tą szatańską naukę czego również Wam życzę, a wszystkim którzy mają teraz ferie...ZAZDROSZCZĘ.




12 komentarzy:

  1. Nadrób zaległości i wracaj do nas jak najszybciej <33

    Kasiula

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę tęsknić <3
    Trzymaj się!
    trzymam kciuki !:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Spokojnie poczekamy :D Ja też bd tęsknić ale rozumiem że masz też inne obowiązki. ;* A ;***

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam. Powodzenia :-)
    -pani Payne

    OdpowiedzUsuń
  5. będę tęsknić za Tobą i Twoimi imagine'ami tak kurewsko bardzo :(
    od jutra mam ferie a mój ulubiony blog z imagine'ami o 1D robi sobie przerwę... moje szczęście potrafi mnoe zaskoczyć ((kiedy myślę, że już gorzej być nie może ~ dobija mnie i udowadnie że jednak może)) ale no nic :). mam nadzieję, że sobie poradzisz i jak najszybciej do nas wrócisz :) powodzenia kochanie :)) xx
    @gochillout

    OdpowiedzUsuń
  6. Będę tęsknić :') wracaj do nas xoxo

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam twój ból :(
    To też mój pierwszy tydzień o feriach -.-
    Mam w tym tygodniu dwa testy :c
    Kocham cię i wiem że tak łatwo nas nie opuścisz <3
    Już tęsknię *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Będę tęsknić :( Ale wracaj szybko :*

    OdpowiedzUsuń
  9. zapraszam do mnie na rozdzial 9 na i-need-friend.blogspot.com
    rozumiem, ze masz nauke, ale moze jak sie z nia uporasz to wpadniesz, wpradzie wtedy bedzie juz rozdzial 10, ale mozesz przeczytac i ocenic oba, bede wdzieczna

    OdpowiedzUsuń