sobota, 29 marca 2014

Nie Imagine Bo Prawda Room 94 and Mua


            Przyszłam z przyjaciółką do Saturna kilka/kilkanaście minut przed godziną spotkania. Mogłybyśmy być wcześniej, ale z niewyjaśnionego powodu Karolina, mama Karoliny, tata Karoliny, mój tata, pies, sąsiedzi, twitter, bułka i cały świat powiedzieli, że Saturn jest obok Tesco w przerośniętym centrum handlowym w Katowicach. Cóż, jeśli dwa odrębne końce Silesi można uznać za 'obok'. Jak w końcu przeszłyśmy przez caaałe CH i weszłyśmy do Saturna to takie dijvmmddkvdmcjs, bo puszczali całą płyte w kółko i swoją drogą na Shine Your Light prawie się popłakałam. Gadałyśmy z takimi dwoma dziewczynami jedna miała takie dwa warkocze przez całą głowę (za Chiny nwm jak to się nazywa) i ładne kreski, a druga miała śliczny uśmiech i gadałyśmy o 1D i bigosie dla Nialla. Chłopcy się spóźnili prawie godzine, ale wybaczam im to, bo ich kocham. Pierwsze co zobaczyłam to włosy Deana przez regały i myślałam, że umre. Kolejka była cholernie duża i wszyscy się przepychali jak jakieś zwierzęta (ja też). Czekałyśmy jakieś pół godziny i jak ja się w końcu znalazłam przy tym stole gdzie oni siedzieli to tak bardzo chciałam, żeby któryś na mnie spojrzał i... Nagle oczy KIERANA LEMONA skierowały się prosto na mnie i się tak słodko do mnie uśmiechnął i mówi 'Hi, are you going to our concert' tym swoim jvfmkdsc głosem MNIE, a ja takie wrycie w ziemie i co??? To do mnie??? 'Yes yes yes!!' a on 'Great!' Potem coś jeszcze powiedział, a ja się szczerzyłam i w tym czasie on i Dean zdążyli mi podpisać ich zdjęcia i Kieran podał kartke Seanowi. Kieran powiedział 'Love you babe' a ja 'I love you too!' I wtedy Kieran zauważył, że mi się jeszcze Kit nie podpisał. 'Give it to Kit' powiedział do Seana. I Sean się do mnie wtedy uśmiechnął i przez chwile trzymałam to zdjęcie razem z nim i podałam Kitowi i w międzyczasie Dean na mnie spojrzał i wtedy to był zgon, a potem Kit się podpisał i się do mnie uśmiechnął tak ślicznie i potem im znowu powiedziałam, że ich kocham i przeciskając się z powrotem przez tłum zaczęłam ryczeć i zobaczyłam mojego tate i się na niego rzuciłam i tak mega ryczałam i potem przyszła Karolina i powiedziała, że jak była jej kolej to oni już musieli iśc, a ona takie 'No! Don't go!' i Kieran jej jeszcze tą kartke wziął i jej się podpisali, ale Dean już wstał i się nie podpisał i jeszcze dwóch się podpisało dla naszej przyjaciółki Darii. A ta druga dziewczyna, z którą rozmawiałyśmy dostała od nich tak po prostu płyte z autografami! Potem był jeden wielki ryk, babeczka i herbatka, a potem koncert, i wszyscy krzyczeli cycki i śpiewali Best Song Ever, Teenage Dirtbag, She looks so perfect, We can't stop i coś jeszcze, Sean twerkował i rapował, dotknęłam jego dłoni i Kit się tak słodko uśmiechał, a Kieran ma najpiękniejszy głos świata, a Dean jest dksjvdslckd. Po koncercie nic nie słyszałam i gardło miałam całe zdarte, ale co tam, YOLO! I potem wrócili i zrobiłam sobie zdjęcie z Kitem i go przytuliłam i powiedziałam 'I love you' a on 'I love you too', i wgl to on tak mocno przytulał i musiałam stanąć na palcach, żeby go przytulić jaki on jest wysoki dkscjdmfks. I potem jeszcze do Seana poszłyśmy i z nim też mam zdjęcie i jak go przytuliłam to powiedziałam znowu 'I love you' a on 'I love you too' i potem jeszcze 'You are my hero' a on wtedy takie 'aww' i potem jeszcze go poprosiłam, żeby sobie zrobił zdjęcie z moją przyjaciółką, bo już się inne laski wyrywały, a on je tak na bok i zrobił sb zdjęcie z Karoliną!!! I mam niebieską kostke do grania na gitarze tylko nwm czy od nich czy od Black Radio, whatever, kocham ich wszystkich, Weronika ma zieloną kostke, mamy strune od wokalisty Black Radio, rajstopy od Kuby, bo Karolinka złapała (mój człowiek!), Wiola złapała Bounty od Black Radio, Kit wziął aparat od Weroniki i kręcił filmik, a potem wziął jej bransoletkę, i jeszcze znalazłyśmy potem jak już poszli wode, którą któryś rzucił i ją z takim uwielbieniem wypiłyśmy xD Szkoda, że nie zdążyłyśmy zrobić sobie zdjęć z Kieranem i Deanem, ale następnym razem nie odpuszczę xD

*Karolina, Weronika i Wiola to dziewczyny, z którymi byłam na koncercie
*Postaram się dzisiaj dodać imagina ;)

A tutaj kręcony przeze mnie mikrofalówką filmik z koncertu:


3 komentarze: