sobota, 29 marca 2014

Imagine 42 Zayn Part VIII

*WAŻNA NOTKA POD POSTEM
BRAKUJE 1 KOMENTARZA DO POBICIA REKORDU


                Rano obudziłaś się ze świadomością, że wczorajszy dzień mógł zmienić wszystko. Także to jak ludzie patrzą na Ciebie. W końcu byłaś częścią wczorajszych wydarzeń. Ale chyba nie mogło być tak źle. Przecież Zayn nie zrobił temu chłopakowi krzywdy. Tylko przycisnął go do ściany i mu groził. No dobra, to nie było byle co, ale mogło skończyć się gorzej. Tak. Gdyby nie Ty. Ta świadomość robiła dziwne rzeczy z Twoim umysłem. Dlaczego akurat Tobie udało się go powstrzymać. Ty go tylko odciągnęłaś... To nie było nic niezwykłego. Na pewno Zayn to wyolbrzymił. Jakby ktoś inny go odciągnął to przecież na pewno też by posłuchał. Chyba. Bolała Cie już głowa od tych wszystkich myśli. Zakryłaś twarz poduszką. A dzień dopiero się zaczął.

***

                Gdy tylko weszłaś do szkoły, odniosłaś wrażenie, że wszyscy na Ciebie patrzą. Uniosłaś brew i przeszłaś przez korytarz, utwierdzając się w przekonaniu, że naprawdę tak jest. Jednej wyjątkowo nachalnej dziewczynie posłałaś mordercze spojrzenie. Nie lubiłaś być w centrum uwagi w takim stopniu. W porządku jeśli kilka osób zwróci na Ciebie uwagę, uśmiechnie się czy spojrzy na Ciebie wzrokiem kogoś kto rozumie ból chodzenia do szkoły w równym stopniu co Ty. Ale nie kiedy każdy się na Ciebie gapi. Miałaś ochotę zawrócić i zniknąć im z oczu. Domyślałaś się powodu ich zainteresowania. Nie sądziłaś, że Zayn ma racje i to wszystko rozejdzie się tak szybko. Jeśli tak zareagowali na Twój udział we wczorajszym zdarzeniu to co dopiero na Zayna? Ostatnie kroki dzielące Cie od przyjaciółki pokonałaś niemal biegiem. Dziewczyna spojrzała na Ciebie zmartwiona i objęła Cie mocno.
                - Wszystko w porządku? Po szkole chodzą plotki, że... - zaczęła nerwowo.
                - Cokolwiek usłyszysz obiecuj mi, że nie uwierzysz w to dopóki ja lub Zayn nie powiemy Ci prawdy, dobrze? - spytałaś błagalnie. Nawet nie chciałaś wiedzieć co powymyślali uczniowie.
                - (t.i.)! - zawołał chłopak z Twojej klasy. Wyplątałaś się z objęć przyjaciółki i spojrzałaś na niego pytająco. - To prawda, że chodzisz z tym mordercą? - Zacisnęłaś zęby, bo nagle poczułaś ogromną ochotę komuś przywalić.
                - Ja słyszałem, że ten nowy to jakiś świr, lepiej na siebie uważaj, jak chcesz to mogę mu pokazać gdzie jego miejsce - powiedział inny ostentacyjnie wyłamując kostki.
                - Podobno pobił swoją byłą dziewczynę - wtrącił kolejny chłopak. Wtedy wybuchłaś.
                - Nic z tego co mówicie nie jest prawdą, rozumiecie?! A Zayn nigdy nie skrzywdziłby dziewczyny! Nic o nim nie wiecie, więc nie macie prawa się wypowiadać! - krzyknęłaś rozzłoszczona. Przyjaciółka spojrzała na Ciebie zdziwiona.
                - Dlaczego go bronisz? - mruknęła. - On jest nienormalny i niebezpieczny!
                - No nie, Ty też?! - Spojrzałaś na nią z niedowierzaniem. - Jesteście wszyscy siebie warci, idioci bez rozumu, którzy uwierzą we wszystko co usłyszą!
                Przepchnęłaś się przez tłum nie martwiąc się tym, że jakiś chłopak dostał przy okazji w żebra Twoim łokciem. Słyszałaś, że przyjaciółka Cie woła, ale nie zamierzałaś na to zareagować. W pewnym momencie wpadłaś na kogoś z impetem. Spojrzałaś do góry mając już wiązkę przekleństw na końcu języka kiedy zdałaś sobie sprawę z tego, że to Zayn. Miałaś wrażenie, że Twoje stopy przyrosły do ziemi. Twoje oczy wpatrzone były prosto w jego smutne tęczówki. Dopiero teraz zauważyłaś, że w jego oczach było coś niebezpiecznego. Nawet kiedy miały ten normalny, ciepły odcień ostrzegały, że ich właściciel jest niebezpieczny. Żałowałaś, że nie zauważyłaś tego wcześniej. Może wtedy w jakiś sposób dałoby się to wszystko powstrzymać.
                - Lepiej się ze mną nie pokazuj, bo Cie znienawidzą - odparł cicho.
                - Z natury postępuje wbrew wszystkim. Więc raczej nie skorzystam z oferty - powiedziałaś podnosząc brodę do góry. Chłopak spojrzał na Ciebie zaskoczony.
                - Przecież mnie nienawidzisz...
                - Nie. Nie pałam do Ciebie miłością, ale teraz także wiem, że na pewno Cie nie nienawidzę. Nienawidzę za to, gdy ludzie uważają, że wszystko wiedzą i oceniają mnie nie znając prawdy. Więc proszę bardzo. Niech myślą co chcą - powiedziałaś twardo.
                Chłopak rozejrzał się dookoła. Widziałaś po wyrazie jego twarzy, że boli go to jak wszyscy tutaj na niego patrzą. Z nienawiścią i strachem jednocześnie. Jego oczy pociemniały. Coś w Twoim sercu drgnęło. Zayn niczym nie zawinił, a został skazany na coś takiego.
                - A poza tym jeśli wylądowałbyś w zakładzie to byłoby to przeze mnie. Więc jeśli twierdzisz, że jestem jedyną osobą, która kiedykolwiek powstrzymała Twój atak, to pomogę Ci przebrnąć przez to wszystko dopóki nie zapomną. Chociaż wątpię, żeby udało mi się to zrobić, gdyby coś takiego miało się powtórzyć.
                - Dlaczego? - wydukał.
                - Bo nawet nie wiem dlaczego wcześniej się udało i...
                - Nie, nie dlaczego uważasz, że nie udałoby Ci się ponownie powstrzymać ataku. Dlaczego chcesz mi pomóc? - spytał marszcząc czoło. Otworzyłaś usta i szybko zastanowiłaś się nad odpowiedzią.
                - Nie chcesz mojej pomocy?
                - Nie! Nie o to chodzi - zaprzeczył natychmiast, a w jego oczach pojawił się dziwny błysk.
                - Więc o co?
                - Dlaczego to robisz? Nie musisz tego robić, możesz dołączyć do nich, zrozumiem Cie i nie będę przez to oceniać - odparł.
                - Gdybym wiedziała, zapewniam Cie że bym Ci powiedziała - mruknęłaś. - A teraz chodź pod klasę, bo zaraz zadzwoni dzwonek. Chyba nie wymiękasz?
                Usta chłopaka powoli wygięły się w cudownym uśmiechu, który odsłonił jego białe zęby. Objął Cie ramieniem i ruszył w kierunku klasy. Miałaś wrażenie, że w jednej sekundzie zupełnie przestał się nimi wszystkimi martwić.
                - Wiesz co? To że Cie lubię nie ma kompletnie żadnego sensu, ale nie zamierzam przestać. Poza tym nigdy nie kolegowałem się z mistrzynią sarkazmu - powiedział rozbawiony. Parsknęłaś i przewróciłaś oczami.
                Wiedziałaś, że to, że Zayn szedł z Tobą obejmując Cie potwierdzi plotki. Tylko jakoś przestałaś się tym martwić.

***

                Pierwsza lekcja była prawie zabawna. Śmiesznie było patrzeć na tych wszystkich ludzi, którzy wyginali szyje, żeby zobaczyć waszą dwójkę w ostatnim rzędzie. Ale żadne z was nic sobie z tego nie robiło. Wy znaliście prawdę i tylko to się liczyło. Ale należało tu użyć słowa ‘prawie’ dlatego, że cała szkoła była przeciwko wam. Cała. Czyli również Twoja najlepsza przyjaciółka. I chociaż bolało Cie to w środku to nie mogłaś tego pokazać. Wiedziałaś, że Zayn był bardzo honorowy i nie pozwoliłby Ci się odwracać od innych z jego powódu, jeśli zauważyłby, że cierpisz chociaż w najmniejszym stopniu. Przez całą godzinę nie odezwałaś się słowem do chłopaka, ale jego wdzięczność czułaś przez samo jego spojrzenie. Nawet nie wyobrażałaś sobie jak trudne to wszystko musiało być dla niego. Nie zasłużył na to wszystko. Zastanawiałaś się gdzie się podział Twój charakter i sarkazm. Zupełnie przeszła Ci ochota na wyklinanie całego świata, gdy wiedziałaś, że inni mają gorzej. Nagle to, że Twoim największym zmartwieniem była konieczność chodzenia do szkoły, możliwość szlabanu czy drobne sprzeczki z mamą wydały Ci się niewyobrażalnie głupim powodem na narzekanie. Zayn miał o wiele gorzej. Ale nie chciałaś okazywać mu współczucia. Wiedziałaś, że nie tego chłopak od Ciebie oczekuje. Nie był typem chłopaka, który chce, żeby ktoś go pocieszał. Był twardy, ale nie aż tak. Dlatego wystarczyła mu świadomość, że przy nim zostaniesz i nie odwrócisz się od niego tak jak inni. Teraz rozumiałaś dlaczego tak bardzo chciał się z Tobą wczoraj spotkać i Ci to wszystko wyjaśnić. Nie chciał zostać sam z tym wszystkim i chciał by ktoś wiedział jaki jest naprawdę. I że nic na to nie poradzi. Czułaś, że zaczynasz się zmieniać przez tego chłopaka, i mimo że wciąż miałaś czas, żeby się wycofać, to nie wiedziałaś czy chcesz to powstrzymać.
____________________________________________________________

Kochani, w tej chwili jest 99 206 wyświetleń, a to oznacza, że jeszcze troszkę i dobijemy do 100 tysięcy! Dlatego proszę, aby każdy, powtarzam, KAŻDY kto czyta mojego bloga skomentował ten post, nawet jeśli nigdy nie komentuje, proszę Was bardzo. Byłoby cudownie, gdyby udało nam się pobić rekord, liczę na Was, buźki <3

51 komentarzy:

  1. Cudny jak zawsze ;) pozdrawiam Alex.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki genialny .. :D staszanie interesujący i ściągający .. Jestem ciekawa jak otoczenie jeszcze zareaguje i jak rozwinie się znajomość :D czekam na nn :* i życzę weny :*
    A.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na next:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham ten partowiec z Zaynem i wszystkie Twoje imaginy, zazdroszczę i gratuluję pobytu na koncercie Twoich idoli (to się serio czytało jak fanfiction, szczęściaro!) ORAZ: nigdy nie przestawaj pisać! Życzę rekordu *: ~Mania JustMe

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny i wciągający :D Nie mogę doczekać się następnego :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawet nie wiesz jak wyczekiwałam następnej części owego partowca!
    I po prostu świetnie oddałaś charakter głównej bohaterki. I mimo, że przez wszystkie części czułam jakbym to serio była ja, teraz troszeczkę odstąpiłam od mojego charakteru i wstąpiłam w tą bardziej pogodną wersję mnie.Ale nawet mi się to podoba!
    Ja akurat nie sądzę, abym miała zamiar komuś pomóc, bo nie oszukajmy się, nie umiem zbytnio pomagać, a moje rady mają w sobie tyle ironii i jadu, że nawet tego radami nazwać nie można.
    I mimo, że bohaterka uwierzyła w to, że tego wewnętrznego potwora można wygnać lub przynajmniej powstrzymać w Zaynie to nadal czuję się jakbym była na jej miejscu. I świetnie oddałaś to, że drugi człowiek może zmienić pierwszego. Że nawet najbardziej denna sytuacja potrafi zmienić charakter. Nawet jeśli zmiany będą ukazywały się powoli, to będzie się je czuło. Ja taką zmianą przechodzę.
    I nawet sobie nie wyobrażasz jaki to ból zatracać samą siebie. To tak jakbyś odstąpiła od swoich reguł. Sama złamała ustanowione przez siebie zasady. Twój regulamin życia został naruszony. I myślę, że wykreowana przez ciebie bohaterka właśnie będzie to czuła. Tą zmianę, która będzie boleśnie raniła ją od środka.
    Ale można się wycofać.
    Ale co to da?
    Zmiany się rozpoczęły. Nowy etap ewaluowania musi zostać ukończony. Ale jak ma zostać ukończony w innych okolicznościach? Bohaterka zmienia się przez Zayna. A ona na to pozwala. Tak naprawdę główna bohaterka wstąpiła do świata mulata, ale jest już zbyt późno, aby się z niego wydostać.
    Nieukrywalna prawda.
    Czy można to powstrzymać?
    Nie sądzę. Zayn wywiera na bohaterce zbyt mocno odczuwalne emocje. A nie od dziś wiadomo, że emocje w końcu prowadzą do szaleństwa lub obłędu.
    Pozdrawiam,
    Earnest - elf pędzący czytać trzeci rozdział Unreala :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałabym pogratulować udanego koncertu!
      Och, ile bym dała, aby zobaczyć moich idoli.
      A co dopiero ich przytulić, zrobić zdjęcie i dostać autograf!
      Omomomomomom *-*
      Gratulacje, też bym chciała spełnić swoje marzenia ♥

      Mogłabyś mi polecić jakąś piosenkę ROOM94?
      Nie słyszałam jeszcze ani jednej ich piosenki xD

      Usuń
  7. Kurde ja już naprawdę nie wiem co napisać więc będzie krótko i na temat :KOCHAM <3 Świetny rozdział :)No i oczywiście czekam na nexta :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny <3 <3 <3 a tak w ogóle to będzie jeszcze jakaś część tego opowiadania? czy to już koniec, może jeszcze coś, bo straaaasznie polubiłam te dziewczynę i jej cięty język
    +
    zapraszam przy okazji do mnie - http://wszystko-zaczyna-sie-od-marzen8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Boski
    -pani Payne

    OdpowiedzUsuń
  10. Omomom. <3
    @loostiindreaams

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzadko coś komentuje, bo mój głupi telefon nie daje mi takiej możliwości:/ genialny rozdział, szkoda mi Zayna :-D

    OdpowiedzUsuń
  12. No niech to ! Zowu ktoś sie podpisał tak jak ja się podpisuje od samego początku !!!!! To Ja A. ! Ale bulwers haha ale chcę żebyś wiedziała że to ja , uwielbiam twoje imaginy ,twój talent . Dziwisz się że tyle wyświetleń skoro jesteś taka dobra ?! Będę tu do końca !Kocham A. ;**

    OdpowiedzUsuń
  13. Zajebisty boże już nie mogę się doczekać następnej części ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Jej, tyle się zmienia w bohaterce. Naprawdę się wciągnęłam w tego partowca i z mega niecierpliwością czekam na nexta :D
    życzę weny,
    @ilypena

    OdpowiedzUsuń
  15. Per-fect *o* Jestem ciekawa jak to się dalej potoczy.Gratuluję pobytu na koncercie Twoich idoli. Dodawaj SZYBKO next'a. Życzę weny! ;* ~ Jula xx

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie no.. :/ nwm jak Ty to rb :) <3 swietny.

    OdpowiedzUsuń
  17. Podobaa mi się styl Twojego pisania i wgl wszystkooo! <3. Czekam na coś z Niall'em. X

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwsze co chcę zrobić to OMG Gratulacje !!! Twój blog odwiedziło ponad 100 000 osób , co oznacza że jest genialny . Bardzo długo czekałam na kolejną część i się nie zawiodłam , jest genialna <333 Cóż co jeszcze mogę napisać , mogę Ci jedynie życzyć weny i żebyś nigdy nie przestawała dla nas pisać . Czytając Twoje historie odrywam się zupełnie od rzeczywistości i to jest niesamowite :D :D

    Kasiula

    OdpowiedzUsuń
  19. Kiedy następny rozdział? Już nie mogę wytrzymać! Tak się wciągnęłam, że nawet nie zdajesz sb sprawy jejciu ja chcę kolejny!! :)) xxx Kocham Cię jesteś cudowna, to co zrobiłaś jest świetne xx czekam z niecierpliwością

    OdpowiedzUsuń
  20. *-* *-* *-* *-* ! Cudowny !

    OdpowiedzUsuń
  21. Super.Muszę przyznać , że rzadko czytam tw bloga

    OdpowiedzUsuń
  22. Ooo, pokazałaś, jak ludziom z łatwością przychodzi tworzenie plotek. Straszne, ale prawdziwe. I tutaj sama wręcz zastanawiałam się, jak ja, osoba z otoczenia, zareagowałabym. Dziękuję, że chociaż są jakieś imaginy z głębszym przesłaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny!!!
    :***

    OdpowiedzUsuń
  24. czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny... :) B.

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajny to mało. To jest zajebi***

    OdpowiedzUsuń
  27. Zajebisty czekam na next :D

    OdpowiedzUsuń
  28. GENIALNY aż brak mi słów :)))
    Pisz tak dalej.
    Nie mogę doczekać się next'a <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Przyznaję się, pierwszy raz komentuje. Jest super, serio podoba mi się to opowiadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudo ! Cudo! I jeszcze raz CUDOO!!!
    Masz wielki talent (nie zmarnuj go) i pisz dalej bo nie wytrzymam!!
    (ale orginalny ten mój komentarz)
    Pozdrowionka
    Kosperowa :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS:Czytam ten blog od niedawna ale jest zaczepistyy
      Jeszcze raz pozdrowienia i gratulacje z okazji zbliżających się 100 000 tysięcy! (czy jakoś tak XD )
      Kosperowe love forever niech będzie z tobą *0*

      Usuń
  31. Dawno nie zaglądałam tutaj przez natłok obowiązków..;/ Co do imagina... Nie wiem jakich mam określeń jeszcze używać, aby moje komentarze były pod każdą notką inne, pewnie znów się powtórzę, że część jest świetna i w ogóle super się to czyta. Wybacz, nie jestem kreatywna w pisaniu komentarzy ;D Do następnej notki :) xx

    OdpowiedzUsuń
  32. Wspaniały jak każdy inny :) Jestem niezmiernie ciekawa jak się zakończy ta historia <3 Dużo weny życzę

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudownyyy *,* <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Aww. Kocham twoje imaginy <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Dziewczyno jestes swietna i twoje partowce tez ... i jeszcze o Zaynie aww... <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam tooooo **.**
    Naucz mnie tak pisać XDD
    <33

    OdpowiedzUsuń
  37. Imagine z Zaynem czytam już od ponad pół godziny i ciągle mówię sobie: 'Jeszcze tylko ten rozdział i spać' Ale jest takie wciągające i świetne, że nie moge przestać! :D
    Przeczytam wszystki z Zaynem dzisiaj, bo nie będę się mogła powstrzymać :D

    OdpowiedzUsuń