piątek, 26 grudnia 2014

Krótkie ogłoszenie

Chciałam Was tylko poinformować, że mój sprzęt do pisania wziął umarł śmiercią tragiczną i z tego powodu nie mam jak nadrobić zaległości, a nie mam już nic w zapasie, dlatego mam nadzieje, że cierpliwie poczekacie na nowe części i mnie za to nie zabijecie ;c Jak tylko będę znowu w stanie pisać to znów zasypie Was imaginami pyśki! <3 A tak dodatkowo to mam nadzieje, że te święta były cudowne, dostaliście wspaniałe prezenty, może się z kimś pogodziliście i objedliście się za wszystkie czasy :* I nie będziecie pamiętać Waszego sylwestra if you know what I mean xdd

5 komentarzy:

  1. Nie, nie, nie, nie nieeeeeeeeeeeeee! :'(

    OdpowiedzUsuń
  2. oh
    kochana technologia :')
    ale ! XD
    będzie dobrze : 3
    -ohmybonnibel

    OdpowiedzUsuń
  3. UUU szkoda ! Ale będzięmy czekać ! Życzę Ci Szczęsliwego Nowego Roku! ;* A. ;*;*

    OdpowiedzUsuń
  4. ja poczekam ♥ poczekalam te 2 miesiace czy ile tam ale dam rade :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Będę czekała, ale mam nadzieje, że szybko do nas wrócisz z kolejną częścią Harry'ego ♥

    OdpowiedzUsuń