wtorek, 1 października 2013

Krótko o ludzkiej głupocie

A więc dzisiaj zamiast imagina pragnę zaprezentować wam link do mojego nowego opowiadania, które zapewne będzie miało tyle czytelników ile szarych komórek mam ja (czyli w przybliżeniu około 3). Blog jest dopiero w przygotowaniu, a prolog powinien pojawić się w ciągu najbliższych kilku dni;)


Jutro możecie spodziewać się imagina z Niallerkiem w godzinach wieczornych ;D
Informuję także, że stworzyłam nową zakładkę 'Wasze blogi', a więc nie krępujcie się i spamujcie do woli ;)

4 komentarze:

  1. Ty szmalalalo nic sie nie przyznalas!! Nie wiem jeszcze co to, o kim to i z kim to ale na pewno bd geniallne! ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kuzwa z tego jaraniaa sie nie podpisalam... -,- No oczywiscie ze to Twoja walnieta Karolinka ;P

      Usuń
  2. Spokojnie czytelników przybędzie :D mam nadzieje że oprócz opowiadania dalej bd pisać tu imaginy?;* Możliwe że malo osób komentuje bo to wpisywanie kodu jest wkurzające haha xd 3 osoby chyba by nie nabily tyle wyświetleń :D A. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że dalej bd ;) A poza tym dzięki za uświadomienie mnie co do tej weryfikacji obrazkowej, nawet nie wiedziałam, że mam to włączone! I dziękuje za miłe słowa <3

      Usuń